Diamanten priesterjubileum pater Gust Beeckmans

Bijgewerkt op: 26 feb. 2020

Op 2 februari 1959 werd pater Gust Beeckmans, Witte Pater van Afrika, tot priester gewijd in Heverlee. Enkele dagen later vierde hij zijn eremis in de kerk van Sint-Franciscus van Sales in Duffel-Mijlstraat, waar hij in 1932 geboren werd en opgroeide.

Zo’n uitzonderlijke gebeurtenis moet gevierd worden! Pater Beeckmans zal mee concelebreren tijdens de avondmis op zaterdag 9 maart om 18u30 in de kerk van de Mijlstraat. De viering zal opgeluisterd worden door het solidariteitskoor Agur met internationale liederen. Heel passend om een oud-missionaris te vieren! Na de mis klinken we samen een glaasje en kan iedereen pater Beeckmans persoonlijk feliciteren! We publiceren hierbij enkele foto’s van 60 jaar geleden.