VENITE ADOREMUS - een avond vol stilte, rust, gebed en muziek

do 14 nov

Mijlstraatkerk

VENITE ADOREMUS - een avond vol stilte, rust, gebed en muziek

We bieden de gelegenheid om te vertoeven bij Christus in sacramentele verschijning. We nemen samen plaats vlakbij het tabernakel in een stemmig kader.

Registratie is afgesloten
Andere evenementen bekijken

TIJD EN PLAATS

14 nov 2019, 20:00 – 22:00

Mijlstraatkerk, Mijlstraat 108, 2570 Duffel

MEER

Ook de adventstijd is een tijd van stille inkeer, ommekeer, bezinning en heroriëntatie. Het is een mooie periode om in de drukte van alledag een keer bewust de stilte en de eenzaamheid van de woestijn op te zoeken.

In de Mijlstraatkerk bieden we de gelegenheid om te vertoeven bij Christus in zijn sacramentele verschijning. We nemen samen plaats vlakbij het tabernakel in een stemmig kader.

We willen vooral ruimte bieden voor stille en persoonlijke aanbidding, verrijkt met enkele gebeden en afgewisseld met wat stemmige, meditatieve muziek.

Voor wie wil, zal er bovendien de mogelijkheid zijn om je hart te luchten door een persoonlijk biechtgesprek. Iedereen is dus welkom om even of wat langer bij de Heer te verwijlen! Je blijft zolang je zelf wil.