UC CELEBRATION MEI

vr 27 mei

Open Huis - Mijlstraatkerk

UC CELEBRATION MEI

UNCONDITIONAL is een ontdekking van authentieke spiritualiteit zonder je te verbinden aan godsdienst of kerk met live muziek, meditatie en ontmoeting. Onze muzikale gast is Elina Kuokkanen. Ze brengt bekende songs met een Finse touch. Kom en feest mee. Wie breng jij mee?

Registratie is afgesloten
Andere evenementen bekijken

TIJD EN PLAATS

27 mei 2022, 20:00 – 21:30

Open Huis - Mijlstraatkerk, Mijlstraat 108, 2570 Duffel, Belgium

MEER

UNCONDITIONAL is een ontdekking van authentieke spiritualiteit. Het is je huis verlaten en in contact komen met mensen die samen met jou op zoek zijn naar meer. En zo meteen ook een kans op onvoorwaardelijke vriendschap.

Overweeg je het leven om te vormen zonder je daarbij te verbinden aan godsdienst of kerk? Dan kan je UNCONDITIONAL uitproberen.

We combineren live muziek met universele en motiverende inzichten; met meditatie, affirmatie en ontmoeting.

Meditatie is de praktijk van een zoeker, die het goddelijke niet uitsluit.

Affirmatie is de praktijk van iemand die niet langer schuld belijdt maar zich opent voor de wonderlijke mogelijkheden van het Universum.

Zin in een nieuw begin? Kom dan, en breng iemand met je mee!