vr 25 okt

Open Huis - Mijlstraatkerk

UC CELEBRATION OKT met ACOUSS

We verklaren de vierde vrijdag van oktober tot feest! We leveren bewust weerwerk tegen een overdosis lage frequenties om ons heen. Met dat in gedachten verwelkomen wij het duo Acouss, Monnie en Bart. Hun warme en onopdringerige sound zal ons daarbij helpen. Wie breng jij mee?

UC CELEBRATION OKT met ACOUSS

TIJD EN PLAATS

25 okt 2024, 20:00 – 21:30

Open Huis - Mijlstraatkerk, Mijlstraat 108, 2570 Duffel, Belgium

MEER

Acouss

Zangeres Monnie, geboren in Polen, had lang plannen voor een duo dat avonden op café of intieme evenementen zou opluisteren met warme, aangename muziek. Dit plan werd uiteindelijk in april 2023 gerealiseerd in samenwerking met gitarist Bart.  Beiden deden ze door de jaren heen ervaring op bij verschillende muzikale projecten: ensembles, feestbands, ook rockbands en een universiteitskoor. Ze vonden een gemeenschappelijke muzikale taal en werkten een steeds groeiend repertoire uit, puttend uit oude en nieuwe hits. Het duo luistert naar de naam 'Acouss'.

Welkom op Unconditional Celebration

Unconditional is muziek voor oor en oog.

Unconditional is een plaats en gelegenheid om het Leven te vieren.

Unconditional kijkt voorbij de omstandigheden, en vindt perspectief.

Unconditional gaat voor een eerlijk en positief mensbeeld.

Unconditional is niet 'religie' en ook niet 'new age'.

Unconditional is vriend van wetenschap en filosofische rijkdom.

Unconditional staat holistisch of vol in het Leven.

Unconditional is inspiratie, meditatie, affirmatie, melodische creatie en warme vriendschap.