Kerstconcert met Sabien Tiels & Amaryllis Temmerman

za 22 dec

Franciscuskerk

Kerstconcert met Sabien Tiels & Amaryllis Temmerman

De mooiste kleinkunst en kerstklassiekers

Registration is Closed
See other events

TIJD EN PLAATS

22 dec 2018, 15:00 – 17:00

Franciscuskerk, Mijlstraat 108, 2570 Duffel

MEER

Iedereen is steeds van harte welkom in onze kerken. Voor een viering, een stil moment, een gesprek. En waarom ook niet voor muziek? We willen op geregelde tijdstippen de kerk openstellen voor een muzikaal optreden. Klassiek of eerder hedendaags? Een nauwe band met een van de verenigingen of koren uit de parochie, of artiesten die van wat verder komen? Religieuze of eerder wereldse muziek? Het kan allemaal.

Op zaterdag 22 december 2018 verwelkomen wij Amaryllis Temmerman en Sabien Tiels, met hun kerstconcert ‘Tussen Winter en Wonder’.

Dat Amaryllis Temmerman en Sabien Tiels vier handen op een buik zijn sinds hun concerttour met de Nijghse Vrouwen is geen geheim. De theaterzusjes breien dan ook maar al te graag samen een nieuw muzikaal jasje waarmee ze hun publiek willen verwarmen dit najaar! Beide zangeressen zijn dol op kerst en geloven ook steevast in de kracht van het positief denken en de invloed daarvan op onze samenleving. Samen dromen van een wereld waarin de liefde regeert.

Van Vermanderes "Kyrie Eleison". Toon Hermans' "Als de liefde niet bestond" tot Urbanus zijn "Bakske vol met Stro" via "Suza Nina" naar Nijghs "Alles wat ademt" tot "Een beter land" van Van Veen. Voeg daar nog een mooie selectie hertalingen van kerstklassiekers aan toe en de reis kan beginnen. Onderweg naar vrede.

Zij worden begeleid door Dirk Schreurs op piano en Marco Cirone op contrabas.

Ruil uw inkomkaart na het concert in voor een consumptie, zodat we nog wat gezellig kunnen blijven nakaarten. Een mooi begin van het Kerstweekeinde!

• Zitplaats (+ 1 consumptie)

Aan de kassa betaal je 15 EUR.

€ 13,00

€ 0,00